Uniwersytet Magiczny

Reklamacje i gwarancje

  1. Klient ma prawo oczekiwać, że:
    • zostaną spełnione założone cele usługi,
    • zostaną zapewnione komfortowe warunki udzielenia usługi,
    • prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień,
    • prowadzący przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych,
    • w czasie trwania usługi zostanie zrealizowany zakres przewidziany w opisie usługi,
    • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
  2. Usługodawca ma prawo oczekiwać, że:
    • uczestnicy w pełni zaangażują się w proces kształcenia,
    • uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez usługodawcę działaniach i ćwiczeniach,
    • uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł,
    • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
  3. Uczestnik może złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych w pkt. 1.
  4. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na adres nakaya@uniwersytetmagiczny.pl.
  5. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia usługi.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej procedury.
  7. Usługodawca ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
  8. Usługodawca ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
  9. Usługodawca zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie.
  10. Możliwe formy rekompensaty:
    • powtórzenie wykonania usługi,
    • zniżka na kolejną usługę,
    • zwrot pieniędzy,
  11. Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu rozpoczyna się od zakupu usługi.
  3. Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Odstąpić od umowy można wyłącznie przy zakupie usług niebiletowanych. Produkty cyfrowe oraz usługi biletowane, w tym zakup udziału w koncercie oraz usługi z ustalonym terminem wykonania nie podlegają odstąpieniu od umowy.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą mailowy na adres nakaya@uniwersytetmagiczny.pl.

Dziennik zmian:

12.05.2024 – Pierwsza wersja dokumentu

14.05.2024 – Uzupełniono informacje o zwrotach płatności